Contact

Cerass BV

Postbus 2085, 1990 AB Velserbroek
Zadelmakerstraat 140
1991 JE Velserbroek
T 023 - 520 15 17
E info@cerass.nl

Contactgegevens

Bent u geïnteresseerd? Of heeft u een vraag, opmerking of wilt u graag een vrijblijvende offerte aanvragen? Aarzel niet en bel of stuur een email naar onderstaand adres.

Postadres: Postbus 2085 | 1990 AB Velserbroek
Bezoekadres: Zadelmakerstraat 140, 1991 JE Velserbroek
E info@cerass.nl
T 023 – 520 15 17 | KvK 52036731 | Wft 12007383
IBAN NL03 ABNA 0476 3262 81

Contactformulier

Stelt u hieronder uw vraag of stuur ons uw opmerking. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Contact


Contact met Cerass
Heeft u een vraag? Dan raden wij u aan om eerst contact op te nemen met uw assurantieadviseur. Zij zijn voor u het eerste aanspreekpunt voor uitleg of advies over uw verzekeringen en het melden van een schade. Wilt u liever contact met één van onze medewerkers? Wij zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 023 520 15 17 (lokaal tarief). Wij hebben geen keuzemenu, u krijgt altijd een telefonist(e) aan de lijn. We streven naar een maximale wachttijd van 120 seconden. U mag ons ook altijd een brief of e-mail sturen via de op onze website vermelde contactgegevens. Wordt u liever door ons teruggebeld? U kunt altijd een terugbelverzoek bij ons achterlaten door ons een e-mail te sturen (info@cerass.nl) of via het contactformulier op onze website. Vermeld bij uw terugbelverzoek altijd uw naam, telefoonnummer, polisnummer en het onderwerp waarover u wilt worden teruggebeld. In geval van nood en buiten kantooruren kunt u direct met uw assurantieadviseur bellen.

Reactietermijnen
Bij contact met ons bedrijf vinden we het belangrijk dat u vooraf weet binnen welke termijn u onze reactie mag wachten. Wij hanteren in onderstaande gevallen een eerste reactietermijn van 10 werkdagen*:

  1. Het reageren op informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen;
  2. Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen;
  3. Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals de afgifte van polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen);
  4. Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen.

Wij informeren u tijdig als het niet lukt om u binnen de termijn een eerste reactie te geven. Hierbij geven we aan binnen welke termijn u wel een reactie van ons zal ontvangen. Hoort u niets van ons? Dan vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen, zo kunnen we vaststellen of uw bericht ons in goede orde heeft bereikt.

* De reactietermijnen gelden niet voor de totale doorlooptijd van processen, maar alleen voor het eerste – inhoudelijke – antwoord aan u. Als wij u om aanvullende gegevens vragen en u hierop reageert, dan gaat de reactietermijn opnieuw in vanaf de datum waarop wij uw reactie hebben ontvangen.